10.01.03

Hej

Just nu sitter jag och käkar har stekt torskfile och gjort mos me vit sås te :) riktigt mumma hehe.. tvätten e oxå klar nu så himla skönt, ska bara vikas nu men det tar jag sen, har även sutte och spelat lite spel på playstation :P.. köpte tre spel igår för 199kr skit billigt ETT av spelen hade liksom kostat 500, det va Huga, zonix och sing it me high school musical :) alla spelen va helt okey :D.. kul me nått nytt..

resterande av dan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på jag e sugen på bio som alltid men oxå alltid lika svårt att få me sej nån tyvärr :(.. och jag måste verkligen gå på bio snart har en biobiljett som går ut den 10:e och man vill ju gärna andvända den när det e gratis liksom :).. så vi får se annars får jag väl dra själv nån dag hehe.. skulle va kul å dra te friskis oxå men det e så svinit kallt ute plus att det snart redan e kolsvart ute oxå :/..

bjuder på en låt som jag blitt helt kär i :)

shinedown - call me <3



Ne nu får jag se te att hitta på nått hehe :)
puss// mika



Kommentarer
Postat av: Natalie

Att de kommer att vara, de är bara nu de är jobbigt :) hehe och att vika allt tvätt :/



hur är de?

2010-01-03 @ 15:42:13
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

sv: tack detsamma :)

2010-01-03 @ 21:17:52
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Natalie

hehe, skönt att höra.

är bara lite trött, skall lägga mig ner och sova strax :D kram

2010-01-04 @ 01:12:13
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0