10.01.13

Go morrn :)

Onsdag idag :) veckan går så fort snart e det helg igen hehe... vad har jag plaerat idag då? faktiskt igen ting men jag prata me Lollo igår som nu äntligen komme upp och hem från skogen :P så kan hända att jag drar te henne om hon inte akut skulle jobba, köpte ju bla några tyger för ett tag sen som vi tänkte sy klänningar av så det hade ju vart passande idag :D..

Min morgon har vart väldigt lugn, när jag vakna lästa jag lite i boken igen hehe sen har jag åte frukost och kollat på gamla avsnitt av grey´s :)





Nu är det inte lågt kvar tills vi drar på kryssning :D inte me cinderella men me Tallink silja line till Riga :)
17 dagar kvar exakt :P..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0