arbetsförmedlingen

Go morgon :)

uhh säger jag bra tycker inte om att gå upp så tidigt och även om jag tyckte att jag la mej ganska bra i tid igår så hjälpte det inte specielt mkt hehe.. kl 9.30 ska jag va nere på arbetsförmedlingen och träffa min arbetsförmedlare sen får vi väl se vad som händer och sker om jag får nån ersättsning eller inte :/.. har nog inte riktigt vaknat än men ska snart slänga lite vatten i ansiktet och göra mej i ordnig för måste gå ner te stan, hade vart väldigt gött att ta bussen men jag har inga pengar på varken busskortet eller mobilen så då e det bara att knalla eftersom de inte ta kontanter på bussarna längre, men det kanske gör så man piggnar te lite av e promenad oxå :)..

Jag va hemma igår kväll det blev aldrig att jag gick te Lollo så det får bli nån annan dag.. det va ju i alla fall GLEE igår och jag måste ju lägga upp avsnittes låt eller låtar kanske :D



hitta bara ena låten men jaja :D I LOVE GLEE <3

Nu måste jag gära mej klar så jag inte kommer försent...

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0