Arbetslöshet

Hej hej

Nu e jag hemma från stan och har precis laga te mej en god wok :D duktigt jag  e hehe :P.. Fick uträttat en hel del nere i stan, först va jag in te arbetsförmedlingen och skrev in mej eller flytta hit från bengtsfors kommun :) fick massa hjälp och tips har även fått en egen arbetsförmedlare så det 22 jan ska jag dit igen och då ska vi prata igenom allt och se om jag kan få ut nån arbetslösförsäkring :) så jag får ut lite pengar i månaden .. va sjukt mkt folk på arbetsförmedlingen och det bara fylldes på undan för undan och det va alla åldrar så man kände sig ju inte direkt ensam om att inte ha nått jobb... sen va jag in te scorett och te tomas och lämna ett papper som han skulle fylla i från arbetsförmedlingen. sen va jag även på besök på vårdcentarlen och gjorde de jag skulle ;) såå nu känner jag att jag vart riktigt riktigt duktigt bara träningen kvar nu då hehe..
kolla lite inne i stan oxå så köpte ett par nya leggings på gina för resterande av det jag hade kvar på presentkortet, va inne på bokhandeln oxå och då kunde jag inte slita mej från stefani mayers andra bok så då fick det bli den oxå :D sen handla jag lite mjölk och sen åkte jag hem :)..

kl 4 e det friskis men har inte riktigt bestämt mej än om det blir så :/ skulle va väldigt kul men dessa jävla bussarna e sjuk jobbigt sen har jag gjort åt tillräckligt me pengar idag hehe så det kanske får bli en promenad senare istället vi får se,just nu e jag så mätt så jag orkar inte röra mej hehe :P..

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Wok är gott det!

2010-01-11 @ 14:30:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0