Buzz

Hej hej

Ska snart knalla ner te stan och möta Madde men tänkte först summera dan lite grann :)

gick ner te stan kl 11.30 i morse och mötte upp jessie, så va vi te apoteket och sen te systemet och köpte det vi skulle ha sen gick vi till gruvlyckan te jessie syrra. va en ganska rask promenad så man va ju helt slut när man kom dit men i alla fall vi kolla efter kläder te jessie sen spela vi Buzz hihi och shit va kul det va :P inte för att jag va så jätte duktig men det va roligt sånt ska jag önska mej :) kl 15 åkte vi , Johan körde så va först in te ica och handla lite eller inte jag men jessi och johanna. efter det körde de hem mej, laga te mat och sen har jag duschat, raka bena, nopra ögonbryna, måla naglarna så nu e jag hyffsat redo för resan hihi... ska som sagt snart knalla ner te stan och möta madde sen blir det käk på subway =D..



Pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

buzz är galet roligt:D

2010-02-02 @ 12:40:13
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0