I karlstad :D

hello

Nu e jag hemma i stan igen hehe blev en längre visit hemma i skogen än vad jag hade räknat med men det har vart trevligt och lungt så jag ska inte klaga ;)...  Åkte ju hem för Dalia och det va jätte kul va hemma hos Elli först :) fick me mej syrran oxå faktiskt hehe.. det va inte jätte mkt folk men jag hade kul ändå :D..
resterande av dagarna hemhemma har vart ganska lugna mest tillbringade inomhus för det har ju låge på 20 till 25 minus grader brr igår kväll va det 28 minus VARGAVINTER..

Nu e jag i alla fall i min lya igen efter en 2 timmars lång bussresa :/ tåget va fruktansvärt dyrt och det brukar annars va mkt billigare än buss så jag vet inte vad det va fatt men det kan ju bero på Elen jag vet inte märkligt va det i alla fall så det fick bli buss..
Ska ta på mej nu snart och gå en promenad te Jessika där det blir mys i soffan framför en bra film och Pizza :D Hanna är oxå där :) trevligt trevligt och jag e as hungrig nu hehe...

svarar på komentarerna när jag kommer hem ikväll eller imorn för har lite smått bråttom nu :P..

pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Em

tack så mkt gumman :)

2010-01-09 @ 16:59:08
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0