Jul o nyår 09-10

Hellu :)

hann inte skriva så mkt mer igår för va ut te bergvik och handla och sen så åkte jag te jessika och blev där hela kvällen..

Nu håller jag på och tvättar för fulla muggar för imorn åker jag ju hem te torrskog igen för på tisdag e det Dalia me gänget <3 ska bli riktigt roligt och GRATTIS te Ellenor som fyller 22 år idag :)

Tänkte visa lite bilder från jul och nyår för det har ju inte kommit upp här på bloggen än :)
enjoy

JULAFTON

 på väg in i det värmländska skogarna där vi fira jul hemma hos kusin sofia :)


kalle anka :P.. hon hade ett jätte fint hus


sofias nya tillskott ALMA :) så söt även om jag har lite respekt för denna rasen men hon va så snäll så fast väldigt hård och muskelös..

  

NYÅR

 
den underbart goda smörgåstårtan suss och jessi hade gjort :)


hehe min pölsa :)
suss och jessi hade hittat på att vi skulle måla varsitt ägg och ha me hela kvällen och den som krasa sitt först förlora :P.. mitt ägg krascha som trea hihi

 
jessika                                             sussan


när vi åt fin middag :) hasselbakspotatis o lövbit me grönpepparsås :)

   


jag och jessi

hoppas ni tyckte om det :)

nu måste jag ner och se te tvätten :P
puss// mika


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jätte fina bilder..

Hoppas att de går bra att tvätta?

Läs gärna vilken otur jag har idag, när jag skall tvätta :/ kram

2010-01-03 @ 13:05:06
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, så skönt för dig :D

jag håller ännu på :(

2010-01-03 @ 15:21:30
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0