Klänning

Hej hej

Min dag har vart ganska så slapp väldigt skön me andra ord :) när jag hade följt Jessi halv vägs hem på förmiddan så när jag kom hem så la jag mej och läste igen :).. och vid fyra så skicka Lollo sms att hon va hemma från jobbet så då gjorde jag mej lite käk och gick sedan dit ner så nu har vi hållt på me våra klänningar som vi köpte tyg te för ganska längesen och det blir skit bra jag e såå nöjd me min klänning :D jag lovar att lägga upp en bild när den e klar det e det sista fin slipet som e kvar på klänningen just nu fick ganska mkt gjort idag..
e riktigt roligt att sy oxå hehe :P



ne nu blir det nog snart sängen, fryser som en liten blå och så längtar jag att få läsa ytterligare ett kapitel i boken innan jag somnar :) ...

Natti natti puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0