Måndag 4/1-10

God morgon :)

Måste bara säga först att Linda och Nettan har nu Landat i Australien :) efter 50 tim resa me all väntetid och flygresa från sverige:/ shit asså, e glad att de e framme nu..

Ny vecka idag :) känns bra faktiskt fast jag inte fått nått nys om nått jobb än men det kommer väl :) ville verkligen ligga kvar i sängen i morse men va tvungen att gå upp för måste städa,diska och packa för kl 13.48 åker jag me Tåget te Åmål där mor hämtar mej.. Måste in te Åhlens först oxå och fixa en grej innan jag hoppar på tåget men jag ska nog hinna :).. 
Blir hemma i skogen några Dagar bara, jag åker mest hemhem för att jag ska ut imorn me gänget te Dalia :D  ska bli riktigt trevligt (hoppas jag) så tror nog att jag åker upp på torsdag igen hit :)..

Jag, Nettan och Linda i cypern <3

Nu ska jag börja me disken, ni får ha det så bra så hörs vi om några dagar :D
pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Nettan

Naw va soet du ar:) Flygresan tog da tid! Men det gick anda snabbt tycker jag:) Fast kan ju va for ja sov d mesta;) Ah cypern<3 Hoppas du har det toppen hemma i Sverige har ar de kanon!:) Puss o Kram Nettan

2010-01-05 @ 11:39:13
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/
Postat av: tobbe

Hej! Tobbe har börjat blogga igen! Bloggen kommer handla mest om pappakänslan hur roligt det ska bli att få känna hur det är att bli pappa! Lite provocering kommer också finnas med! Kommer även får se händelserna och lite annat smått och gott! =)

Anledningen till varför jag slutade var att det kom upp vissa saker som jag ej kan nämna här, men det var också för min kamera gick sönder. Men nu är man på fötterna igen =) Ta en titt om du vill!

2010-01-08 @ 17:51:19
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0