MAT!!!!

Hej

Nu e jag äntligen hemma efter ha flängt runt överallt hihi :P.. 11 i morse gick jag ner te stan och mötte Jessi så gick vi in på arbetsförmedligen och vi fick prata me en tjej direkt :) så nu har man kanske blitt lite klokare om det me jobb i norge så det känns verkligen som det kommer hända snart, vikket jag hoppas för det skulle va jätte roligt att få jobb och bo där och sen den LÖNEN ååå längtar hehe.. Efter det så gick jag me Jessi hem så då kolla vi lite mer på jobb och så och vi hitta ett som nog skulle passa som låg i lilleström :) kolla även lägenheter men shit asså vikka priser men bara vi får jobb så ska nog det inte va nåra problem :)..
halv 3 åkte jag te kronoparken och mötte upp Emelie som kom från skolan, så gick vi och kolla på en lägenhet som hon och bob kanske ska ha, den va jätte fin och mysigt.. hon som bodde där hade två söta hundar och en katt hihi.. det verka jätte bra men de e ju de som bestämmer fin tyckte i alla fall jag att den va :) Efter det gick jag direkt hem för ville inte gå för sent så det hann bli mörkt..
Nu har jag nyss käkat GUD VA GOTT hehe, så nu ska jag väl ställa mej med disken som man gör varenda dag :/ och sen får vi se om jag drar en sväng te Lollo eller inte just nu känns det som jag inte har nån ork alls i kroppen men vi får väl se..



puss // mika

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

härligt de! hahaha sant de:D blää, lider med dig..ska oxå ställa mig med disken nu :S

2010-01-21 @ 17:37:00
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0