Mitt 2009

Lånar en lista från madde :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jag åkte fylg för första gången :)

2. Höll du några av dina nyårslöften? jag började träna och det har ju absolut gett resultat :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja :)

4. Dog någon som stod dig nära? nej

5. Vilka länder besökte du? Danmark och Cypern

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? kärleken

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
hmm början av sep när vi åkte te cypern

8. Vad var din största framgång 2009? träningen

9. Största misstaget? :/ säger jag inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? vricka el stuka knät så gick som en halt lotta i två vecker

11. Bästa köpet? mkt bla playstationet :P

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla mina underbara o söta vänner <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? david guettas hits helt klart

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
lite ledsnare tror jag pågrund av jobbet men det har vart många bra glada stunder oxå :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? jobbat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? suttit hemma och ugglat hehe ne jag vet inte :P..

18. Blev du kär i år? ne :(

19. Favoritprogram på TV? Desperate e ju klart en favorit men det finns många serier

20. Bästa boken du läste i år? Om jag kunde drömma

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? gjorde jag säkert :)

22. Något du önskade dig men inte fick? tror inte det

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? hade lite fest me kompisar hemma hos Lollo sen hade vi 100 års kalas för mej, syrran och pappa för släckten :)

24.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja absolut

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? mode och mys kläder

26. Vad fick dig att må bra? vännerna

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
hihi Henrik strömberg :P

28. Vem saknade du? ingen

29. De bästa nya människorna du träffade? Jessika, Nina och några till :)

30. Planer för 2010?
få ett jobb och resa mkt, träffa nya människor och bara njuta av livet och kanske hitta käleken ;)


Kommentarer
Postat av: Natalie [Gotlänning och foto]

haha, men jag tror inte att den är så jobbig att se egentligen, de är bara de att jag är en sådan lipsill ;) hehe. Ta och se den ikväll, väl? :D

2010-01-04 @ 11:54:40
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

rolig lista :)

2010-01-04 @ 19:21:38
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Maja

svaret på fråga nr 20 har du helt rätt i,jag läste också den boken 2009,även ifall jag inte var så aktiv med att läsa ut den så är den.den bästa bok jag läst 2009.

2010-01-05 @ 13:27:01
URL: http://semylife.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

sv: tack så mycket :)



ha en bra dag! ♥

2010-01-07 @ 11:57:22
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0