SATS

Go morgon :D

vakna upp pigg och glad :) så e stolt över mej själv att jag inte drack nån ting igår :D Nu sitter jag och får i mej lite frukost innan så har jag diskat upp all disk :).. 
kl 12.30 ska jag och jessi på visning och information på SATS :) det ringde en tjej igår hit för att jag e ny skiven här så då ska hon visa oss lite av det som finns och vi får även prova och träna så det ska bli kul GRATIS E GOTT hehe om man kan säga så :P..
så ska möta jessi på torget kvart över 12..



Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer som vanligt hehe :P:. kanske blir mer norge eller nått annat vi får se det e ju Lördag idag oxå men utgång blir det i alla fall inte men nått annat trevligt kanske det ger sej :P..

puss// mika

Kommentarer
Postat av: Mikaela

du drackd det på bilden

2010-01-23 @ 14:25:39
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0