shopping =D

God morgon :)

igår på jobbet så va det ganska lungt men kom över budget i alla fall så jag e mkt nöjd över min insats ;) hitta dock ett par nya snygga skor som har kommit in och jag skulle så gärna vilja ha dem hmm men de kosta 1000 spänn och det tryter verkligen i min plånbok nu så jag hoppas de e kvar tills jag får pengar :)..
väl hemma igår kväll tog jag det bara lungt laga te lite käk och satt mest i soffan kolla på miss secret agent 2.

Idag ska jag träffa Lollo eftersom jag inte hann det igår, så när hon har slutat jobba ska jag möta upp henne på stan och vi ska gå och shoppa lite :D det va ett bra tag sen jag gjprde det och jag kan väl inte shoppa så mkt heller men det e en del nödvändigheter som jag måste ha typ mascara och så.. sen blir det nog käk på subway :P.. och efter det ska vi kolla lite grejjer här på norrstrand men det e hemligt hihi.. och senare ikväll KANSKE det blir bio har en gratisbiljett som går ut imorn så antaigen idag eller imorn måste jag på bio :D... vet inte vad bara men det finns säkert nått..

Nu ska jag göra i ordning frukost och sen får jag ta och diska och städa lite ska nog även boka tvättid så det e gjort innan man åker :)

Vad ska ni göra idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0