söndag 100124

God morgon :)

kunde inte sova längre så det va bara att kliva upp men egentligen borde jag va as trött för somna sent igår för att de över mej hade fest och det va ju inte direkt låg ljudnivå de hade :/.. lyckades somna nån gång men så vakna man igen för de höjde eller sprang i trapphuset, det e tur man inte skulle upp te nått speciellt idag.. 

Ska snart göra mej frukost, skippa promenaden idag usch det ser kallt ut ute :P sen va vi ju faktiskt på SATS igår och gjorde riktigt bra ifrån oss :).. vet inte va jag ska ha te frukost bara, mjölken e slut :( och när den e slut känns det fattigt i kylskåpet hehe men jag har ju juice så det får la duga och en macka.. 

Senare idag efter kl 3 så ska jag te Lollo och vi ska göra klart våra klänningar :D KUL.... det e nästan så man glömt bort hur vacker min klänning va  hehe så det ska bli spännande att färdigställa den idag som jag tror vi hinner för det va inte så mkt kvar :)...

Nu på förmiddan vet jag inte vad jag ska göra riktigt men det blir väl att kolla upp mer lägenheter och så :/ usch asså det snurrar i mitt huvve har fruktansvärt många bollar i luften nu...

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0