TEMPEL

Go kväll

Jag har nyss klivit innanför dörren :) för har vart ute me jobbet idag på Tempel =) träffades först på mic vid 7 så det blev det lite förfest där typ men väldigt lungt och vid halv 9 typ så gick vi vidare te tempel där det bjöds på mingelbuffé, riktigt gott.. va inte alls mkt folk där dock så det va väl inte såå jätte roligt men det va kul att få se hur det såg ut där inne och sen va det självklart trevligt att va me alla scorettisar hihi :P tyckte tempel ändå påminde ganska mkt om arena som låg där före det va typ samma stuk och planlösning fasst nu va det en våning till då men det va inte särskillt speciellt men väldigt frächt då och det e ju nice hehe :) 





butikskväll va det förövrigt idag så det va därför vi va bjudna dit :)


Idag på dan så va jag ju först ner te arbetsförmedlingen i morse så la upp en handlingsplan me min arbetsförmedlare, vikket inte gav mej så himla mkt jag fick tex inte gå me i nån a-kassa och jag fick heller ingen ersättning för det jag jobbat så ne det kunde ju lika gärna ha kvittat men men..

mötte Jessi sen på vägen hem och väl hemma så satte vi oss direkt och prata norge, ringde ett bemanningsföretag i lilleström, så nu ska vi dit på intevju redan nästan vecka (nervöst) sen har vi även kollat på en massa lägenheter och ringt runt och sett om vi fick kolla på nån när vi ändå va där, men det va ju inte det lättaste för de va sjukt höga priser och när vi ringde till nån va de offtast redan uthyrda elle att nån annan hade vart där och kollat mm så det gav inge direkt resultat men vi får väl försöka te veckan igen :)..

Ne nu e jag as trött så nu blir det bums i säng ;)

pussar// mika



Kommentarer
Postat av: Mikaela

minns inte va jag skrev så kan ej svara på det. antagligen så läste jag helt fel.

2010-01-23 @ 09:49:21
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0