Torsdag 100114

God Morgon :D

Morgon promenaden me jessi är avklarad :) det blev en timmes promenad i kylan men skönt va det fast det sista hade mitt hår förse hehe KALLT fast ändå e det inte så kallt som det har vart så det e ju skönt men jag saknar värmen otroligt mkt, tänkt att inte behöva pälsa på sej flera kilo bara för att man ska gå ut :P.. GE MEJ PENGAR så jag kommer nån stans PLEASE :D

Igår på middan så va jag och jessi ute och gick det blev en runda runt herrhagen och lamberget sen gick vi hem te henne där vi körde lite träning me hennes tränings grej kommer inte ihåg vad den heter men det e i alla fall för magen hehe :P jobbigt va det sen laga vi fin middag tills meggie kom hem så då åt vi klyftpotatis o kött me bearinesås o vitlöksbröd :D mkt mkt gott sen låg alla tre i matkoma typ hehe så då blev det sex and the city movie och efter det parvla jag mej hem, jessi följde me halv vägs för det va så sent :) hatar att gå ensam på kväll så gick jätte fort på vägen hem va helt öde på gaterna ju kl va ju typ 23 nån ting :/.. men jag kom hem välbehållen hehe...



Nu ska jag sätta igång me disken snart bara jag får orken hehe :) sen blir det en varm dusch, efter det får vi se vad so händer men ska nog i alla fall läsa lite mer i boken.. ikväll får det nog bli en sväng te Lollo när hon jobbat klart..

Pussar// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0