tvättar!!

Go morgon =)

är uppe och håller på och tvättar (kul kul) får i mej lite frukost nu och sen måste jag sätte i gång och diska och städa, imorn kommer ju Madde hit =) Efter jag har tvättat ska jag gå ner te lollo el om jag väntar tills hon har slutat, ska se om hon har nö götta som jag kan ta me på båten hihi sen ska jag försöka och få me na på en promenad kanske det e ju underbart väder idag :)..

Igår så va ju vi på Bio it´s complicated och den va faktiskt riktigt rolig :D så det ångrar man ju inte att man andvände sin gratis biljet te den filmen :P..  tycker det e mysigt att gå på bio så det ska nog inte dröja lika länge innan jag går på nästa Bio besök :).



puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0