Tvättar!!

God morgon =)

Nu e det ny vecka igen nämligen v.3 :) Nu håller jag på och tvättar "jätte kul" men det e såklart gött att få allt rent, har tvättid 10-14.. imorse så vakna jag fört vid 6 typ men lyckades somna om sen vakna jag vid 8 igen men låg ändå kvra och drömmde lite, sen fick jag in i drömmen att jag hade tvättid och tvär vakna då jag kolla på klockan och den va 5 över 10 så det va bara att skynda sej upp dra på sej ett par byxer och gå ner me tvätten :P.. ganska bra ändå att jag kom på det i drömmen annars hade jag kanske låge kvar och sove än..

Nu ska jag göra mej lite frukost och efter det får man ta tag i disken.. senare idag vet jag faktiskt inte vad som händer men det blir nog ganska lungt ska nog läsa ut boken för nu e det inte mkt kvar..

vad ska ni göra idag??

 

puss// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0