10 juli Lördag

Go förmiddag

det har inte blitt så jätte mkt gjort nu på förmiddan, satte mig vid tv o datorn direkt jag klev upp ;) men jag har vart lite duktig och tatt disken som jag inte gjore igår :P.. va jätte trött igår kväll så jag soma i soffan så det blev aldrig att jag diska som jag sa att jag skulle göra men men nu e den borta i alla fall =D ..

Idag har jag inga större planer förrän i eftermiddag/kväll =) så jag har nog tänkt att jag ska sola lite och få bort mina fina märken av bikinin, det e fortfarande lite ömt på vissa ställen men det har lugnat sig såpas mkt nu att jag tycker väl jag kan ligga ute i solen en stund i alla fall, när det e härligt väder vill man ju inte sitta inne hehe men jag går nog inte så långt jag lägger mej här utanför :P.. 

sko nog inviga ett par shorts idag av de jag köpte igår ;)
dessa kanske E-sprit 275:-

här ser ni min fina bränna oxå hehe, det e inte lika rött och irriterat nu som det vart som tur e hehe :P dags att få bort de fina ränderna idag tänkte jag :P..

Puss// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0