16 juli 2010

Hej alla bloggare =)

jag hoppas allt e bra me er, me mej e det bara bra jag har ju börjat jobba nu och det e UNDERBART faktiskt det e såå skönt att komma igång me nått igen, är ledig helgen nu men sen börjar jag te måndan o jobbar hela veckan =) ...
idag har jag vart på bergvik o jobbat, va ganska lungt men det va ju inte helt dött heller så det har vart en bra dag ändå hehe. efter ja jobbat va jag in te maxi en sväng och handla lite sen åkte jag hem o diska, sen gick jag ner och skulle växla in en massa mynt som jaghar men då funka ju inte den insättnings grejen så det va bara att knalla hem igen så himla typiskt :/ tevveckan skulle de väl funka så får ta det då i stället..

Jag ska på en intervju nästan vecka förrestenn te lernia =) de ringde igår och ville att jag skulle komma dit =D så vi får väl se det e ju ett bemanningsföretag. sen fcik jag reda på igår att jag har blitt antagen te kurserna jag sökte te på universitetet. börjar få lite beslutsångest om vad jag ska ta bara nu hehe sen om jag verkligen ska börja plugga el inte men det kan nog va kul sen som sagt har jag inge jobb så vill jag ju ändå ha nått att göra.. 

vet firtfarande inte hur jag ska glra denna helgen men det lutar nog åt att jag stannar kvar i karlstad, men vad händer här e frågan?? vill hitta på nått skoj..

Puss// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0