2010.07.15

God morgon =)

Jag trodde kl va 10 när jag klev upp men det visade sig att den redan va 11.15 oops :P.. men men jag sover som en prinssesa o det e väl bra =) 

Jag ska snart ställa mig och börja me maten faktiskt så den e klar, det blir köttfärssås o spagetti idag =) mumma hihi.. kl 14 -18 har jag tvättid lagom roligt men det måste ju som sagt göras.. sen får det nog bli en låång promenad i dag för vädret e ju helt okey =) kanske kunde komma nått regn ikväll men det ger sig, för mig gör det ingen ting om det regnar faktiskt det e bara bra för marken om inte annat hehe ;)..

inge jobb idag men imorn blir det en förmiddag på bergvik =) och imorn e det fredag, jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra i helgen än :/ men det ger sig oxå ... 

have a nice day ;) 
puss //mika  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0