Bomsta =D

Hej hej

Idag har jag vart me heln ut te Bomsta och solat o badat faktiskt hehe helt UNDERBART det e verkligen livet att ligga på en sand stran och ha me sig lite vatten melon att mumsa på när solen steker =) HÄRLIGT, tyvärr som vanligt kan man väl säga så brände jag mig :( efter jag hade vart i vattnet så glömde jag smrja in mej igen och det fick jag ju fr nu e jag jätte röd på bröstet och jag har fått jätte fina bikini märken :/ inte jätte snyggt men men det går ver te brunt om nån dag hehe :P..
köpte me oss massa gott ut som tex jordgubbar o gifflar hehe sen hade jag me vattenmelon och chips så det gick inge nöd på oss, hatar de äckliga fiskmåsarna bara :/..

Nu e jag i alla fall hemma blev duschen direkt jag kom hem o få bort all sand samt fått smörjt in mig me loation hehe... nu sitter jag bara o sofftar, pysslar lite me spotify hehe sen sitter jag i soffa me datorn hur underbart e inte det då hehe :P.. e sååå nöjd me mitt köp igår av internet =D


här e en bild från när vi va ute i lördags =)
från vänster: camilla, clownen Emanuel, kompis te nina, Nina och Johanna

Puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0