1 juni

Hej =D

Allt bra med er??

Visst har vi haft några helt underbara dagar nu me massa sol =) eller det kanske bara e vi här i Karlstad men det har verkligen vart sommar värme +20 minst..
låg ju ute i solen typ hela söndagen så jag hade lite otur och råka bränna mej ganska mkt så i går även om det va underbart väder så försökte jag hålla mej inne såå mkt det gick så jag städa lite och sånt istället sen kl 17 så börja jag jobba på JRM det va trevligt för fick kontakt me en av tjejerna där och hon va jätte trevlig sen gick försäljningen ganska bra fick ihop lika mkt som sist och nu va jag ändå där en timme mindre så det tyckte jag allt va hyffsat bra =) men allvarligt talat så vet jag inte varför jag e på detta jobbet hehe det e ju ett skit jobb som jag sagt förut och jag vill verkligen ha nått fast riktigt jobb snart efter sommarn tänker jag då inte hålla på så här som jag gör nu då måste jag börja me nått riktigt få fast jobb eller börja plugga för det är inte bra att gå hemma så här och typ aldrig veta när man ska jobba förrän dan innan typ, det e inget liv jag rekomenderar och jag har hållt på så här nu ett tag så nu e jag trött på det..
efter sommarjobbet på scorett så får det bli nån ändring..

Idag e jag ledig hela dan inget jrm el kasernhöjden så jag har tatt det väldigt lungt, tog en ganska lång sov morron sen satte jag mej vid datorn och sökte lite jobb innan jag satte mej på cykeln och cykla ner te sundsta och la mej på en filt och läste =) kl 15 åkte jag hem och då va jag först in på ica och handla middags mat så det blev köttbullar och mos idag =) mumsigt :P..

eftermiddan och kvällen blir nog lugn jag har inget planerat ska läsa lite mer men annars inget, kanske om jag inte e allt för lat får det bli en kvällspromenad =) 

puss//mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0