16 juni 2010

God morgon

idag e det redan onsdag :/ ska denna veckan oxå bara flyga iväg? 

Igår eftermiddag så va jag och jobba på JRM det gick riktigt segt sämst hitills :( men men det gick inte speciellt bra för nån så e det ibland..  ska dit imorn så då får vi hoppas det går bättre ;)..

Har vart ute på min morgon promenad nu på morgonen mkt mkt skönt och vädret e ju HELT UNDERBART =D har bestämt mej nu att det får va slut me denna slappa jag som vart nu ett tag hehe nu blir det morgon promenader varje morgon (nästan) ska även försöka att komma iväg te friskis nån dag me kanske sen får det bli många cykel turer =) satsar på att va snyggast på stranden hehe skoja :P snart e det ju bad sänsong och man vill ju se lite fit ut på stranden om man ska visa sig i bikini ;) 

Nu ska jag börja me disken sen får jag ta och städa lite, har inte orkat gjort det på ett tag så nu e det verkligen dags för det..

ha en underbar dag i solen =)
puss// mika

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja visst är den :)

Haft en bra dag då?

2010-06-22 @ 19:49:56
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Min dag har varit lååång :P Men helt okej, har kunnat sola ett par timmar iallafall.

2010-06-23 @ 23:19:35
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0