9 juni 2010

god morgon =)

hoppas allt e bra med er? me mej e det bara bra lite små trött men annars bra :) jag ska snart göra mig i ordning nu och sticka ner te stan en sväng ska bla in te arbetsförmedlingen och sen ska jag leta lite student prylar hehe för på Fredag tar ju min Sandra studenten nästan ofattbart vad gammal en annan blir hehe :P.. sen tar Kimpen studenten oxå :) skoj skoj =D  så det ska jag ägna mej åt nu på förmiddan sen får vi se vad som händer..

har dåligt me frukost hemma nu eller jag har typ inget så jag måste nog tyvärr köpa mej nån fralla eller nått när jag kommer te stan annars svälter jag ju hihi inte riktigt kanske men mat måste jag ha :P..

Igår på JRM gick det as segt, alla jag ringde va så fruktansvärt vrånga men jag lyckades teslut få ihop 6st i alla fall, det trodde jag ju inte, trodde det skulle bli en bara 35kr :P.. hehe tur det blev lite mer annars känns det ju så ovärt att vara där.. för de andra gick det väldigt bra så jag vet inte alla dumma folk hamna väl hos mej antagligen :/..

dags att göra sig i ordning
have a nice day ;)
//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0