fort STUDENTEN =D

God morgon

Idag fortsätter student firandet =) jag ska nämligen till Säffle i dag och fira Sandra som går ut sen blir det Åmål och fira Elin och Sen hem te Torrskog på Kalas för Sandra och Kim som har gått ur =D mkt mkt trevligt det e synd bara att det inte e nått vidare väder men men..

igår va det ju studenten här i karlstad så jag åkte ner te stan och kika på när tingvalla sprang ut sen stod jag ett bra tag och kolla på cortegen :) lite skillnad här än att gå ut hemma i bengtsfors hehe :P.. de satt ju på flaket timvis och bara åkte runt runt runt hela tiden vi fick åka ett varv runt bengtsfors hehe tog typ 10 min :P.. man längtar faktiskt riktigt mkt tillbaka när man ser alla glada studenter vilken lycka ;)
tog en hel del kort igår och här är lite smakprov =)


detta är på torget =)

på eftermiddan så va jag te JRM och jobba gick riktigt segt i början men sen lossna de och jag slog mitt rekord på fläst sälj hehe inte illa pinkat :P.. nu e jag ledig hela helgen och börjar inte jobba förrän på tisdag igen GÖTT =) ska som sagt va hemhemma i helgen :) kommer upp på söndag igen...

Nu ska jag diska sen leta upp vad jag ska ha för kläder och sen packa innan man får bege sej ner te bussen =)

Ha en underbar helg
pussar//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0