Helgen =)

Hej hej

Är uppe och hemma i karstad nu =D kom igår kväll..

Helgen har vart jätte bra förutom att det har vart ganska regnigt :/.. I fredags så åkte jag me bussen te säffle 11.35 så va i säffle vid 12.30 då Mamma o pappa kom och mötte upp mej :) va och käka på ett ställe i stan innan vi åkte och ställde oss vi skolan för inväntan av att sandra skulle springa ut =D va jätte mkt folk trots vädret fast det höll ju i alla fall uppe just då gött de :P..
När sandra kom ut blev det en massa firande ;) när hon o klassen åkte runt me flaket åkte vi till Åmål och fira Elin som sprang ut där hehe :P sen mötte vi även upp syrran som kom me tåget.. Efter det åkte vi hem te torrskog och det blev kalas på Åsen för Sandra och Kim =D jätte trevligt men det spö regna typ och vi satt ute i ett stort partytält hehe men det gick det me bara att man blev lite blöt om fötterna haha :P.. jätte god mat och jätte god tårta mums mums :) ..
sandra o kim åkte iväg tidigare på kvällen vidare te mellerud o säffle men vi ándra satt kvar, va inte hemma förrän kl
1 ..
På lördagen så hade sandra bal och vi va te Årjäng och kolla på henne när hon va klar hos frissan och när hon hade på sig den fin fina klänningen :) sen resten av lördagen blev slapp det va ju inge vidare väder så låg mest i soffan o kolla på tv hihi..
På söndagen så va vi uppe tidigt och åkte te sätebana och städa, klippte gräs, tvätta av borden mm gjorde allt klart för kommande danser i sommar =D blev sååå fint hehe men man blev nästan upp äten av myggen det va det värsta...
sen va vi te mormor o morfar innan mor o far körde upp mej te årjäng och jag tog bussen hit =)


=)


innan Balen =)

ska försöka få in lite fler blider när jag laddat över dem te datorn =)



när jag vakna idag så va jag ner te stan och fick försäkringskassans papprena på skrivna så jag kunde posta det sen va jag hem o laga rotfruktsoppa och efter maten blev det lite vila i soffan innan jag begav mig ut på en låång promenad =) va ute i 1 1/2 timme gick halvvägs runt kroppkärrsjön =) skogspromenad hehe kändes som man gick i torrskog nästan hehe :P

Nu blir det bara att ta det lungt resterande av dan tror jag, ska nog läsa lite mer i boken =)

Pussar//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0