Jobbigt

Hej hej

Tisdag ida =) jag va uppe ganska tidigt, duscha och gjorde mej i ordning sen åkte jag ner te bibblan och skrev ut en massa CV efter det så cykla jag till manpower där jag prata med en tjej om jobb men tyvärr fanns det ingen ting just nu som matcha det jag kan jobba med :/ det känns nästan rent omöjligt att få jobb när man inte har några vidare kontakter runt om kring blir galen men i alla fall så va jag där och visa upp mej så jag hoppas de e lite snälla och tänker på mej lite extra nu. sen cykla jag till Lernia och där var det ju självklart ingen som man kunde prata med men la i alla fall ett CV där hihi och sen blev det konsom värmland så prata me en tjej där men det fanns inga lediga tjänster och som alla andra hänvisar de mej te deras hemsidor hmm :/ sen va jag även in te arbetsförmedlingen och skulle prata me min arbetsförmedlare men då va ju hon på semester så där fick man inte mkt te hjälp så det sista gick jag runt i stan och lämna lite CV på olika butiker tror inte det hjälper ett skit men men...
varför ska det va såå svårt ?????? 

   VILLLLL HA ETT JOBB NU!!!!!!!

Ska sitta nu på alla jävla databasar som de säger men ärligt talat vad hjälper det???? INGEN TING
HATAR HATAR HATAR ;/ sur e va jag blir till max

jag tänker bara inte sitta hemma sen efter sommam och inte göra ett skit jag vill inte ge mej ett fast jobb SNÄLLA varför e det så lätt för alla andra och inte för mig HALLLÅÅÅÅÅ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0