Nationaldagen

Hej hej

haft en jätte bra helg me hjärtat <3 va meningen att jag skulle åka hemhem först och vi skulle te Lollo och grilla + senare på kvällen på dans te torgny melins men så blev det inte stanna här istället och va me min andra hälft =)
på lördan så solades det hela dagen typ och sen runt kl 18 så åkte vi ut på en tur me hojjen =) va te hammarö och kolla massa fina badställen och uddar mm sen va vi på gamla flygplatsen och jag fick mej en liten privat lektion av Erik på hojen :P.. fick sitta där själv vid styret och försöka balansera och sen prova jag växlingarna och dragläge mm hehe lite läskigt va det måste jag säga för satan va tung den e hehe :P vågar köra den gör jag då inte ... när vi kom hem laga vi te mat kött och potatis, kolla på tv en stund sen gick vi ut och gick och sen tog vi även en låång tur på cyklarna mitt i natten hehe men det va härligt, va hemma vid 3 typ igen och då kolla vi på film så la oss inte förrän halv 6 imorse.. idag va jag uppe vid ett typ, läste lite i boken sen la jag mej ute i solen en stund innan hjärtat gick upp och då gjorde vi i ordning oss och åkte ut te karlstads golfklubb =D så idag blev det träning på slag och puttar mm hehe det e fan svårare än det ser ut men det va jätte roligt så det e kanske så att man får ta ett greencard nu :P.. jag och syrran funderar på det nu i sommar det skulle ju va kul.. nu e jag hemma och Erik åkte hem te sej han börjar ju snart ska jobba natt...

jag e glad att jag inte åkte hemhem för denna helgen behövde verkligen vi <3

Nu är jag så förväntas full och denna veckan ska bli både intressant och rolig i hope ;)


vad tycker ni :P passar jag på en hoj???


puss//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0