full rulle :P

Hej hej

Idag har det vart full rulle från möra te kl va 4 typ på eftermiddan hihi.. gick upp 07.45 (06.45) riktigt jobbigt men det gick slängde på mej kläder lite make och mat sen ut te bussen, gick först te Erik på jobbet och hämta nykeln sen hem te Katterna och se till dom så lekte och gosa me dem en timme typ innan det va dax att dra igen till arbetsförmedlingen där jag va på informationsmöte för jobb garanti för ungdommar va ju lite intressant så nu då om jag inte får jobb snart så får jag ändå ut 135kr dan vikket blir ca 4000 i månaden och de e ju något i alla fall =).. Efter det så va jag te Bibblan och skrev ut CV sen va jag och köpte lunch te <3 som jag sen va me te hans jobb innan jag gick hem te katterna igen :) va sjukt trött då så sov/vila typ i 20 min då hehe innan jag gick igen, hoppa på bussen te kasernhöjden där jag var på intervju på restaurang kasernhöjden =) och det gick verkligen jätte bra så nån gång nästa vecka ska jag få komma dit och provjobba =D och jag tror det blir mitt hihi jag kan ju den branchen liksom sen va det ganska litet och ja det verka va lätt som en plätt UNDERBART om man kan få börja jobba igen och tjäna lite money =)... Efter intervjun gick jag in te stan och mötte Lollo så vi va och köpte pizza som vi sen tog me hem te henne och åt :) mumma blev en massa prat oxå mkt trevligt, sen efter det gick jag hem och då decka jag rent ut sagt i soffan helt slut efter denna dan hihi så tog en powernap på två timmar ;) Nu väntar jag på Erik som e hos en kompis och kollar på hockeyn fbk-Saik. Sluta precis nu så snart kommer han hit <3 färjestad förlora tyvärr :(..

Imorn får det nog bli en ganska lugn dag ska mysa me katterna sen ska jag och lollo handla lite påsk godis =)

Glöm inte att rösta på min bikini några inlägg ner den senaste =)

puss//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0