Huvvevärk

Blir sååå trött och näst intill förbannad. ska man inte få tycka och känna vad man vill??? man har väl en egen vilja eller ska man bara leva efter andras tycke och sen må skit av det i stället?...förstår inte, blir verkligen trött på detta och orkar inte längre.. sen förstår jag inte hur man kan börja bråka om sån liten sak det gör ju inget till det bättre precis.



i alla fall :P

förövrigt e det bra =) är en lycklig ny mobil ägare =D min gamla tel har vart kass länge, folk som har pratat me mej i tel har knappt hört va jag sagt så det va verkligen på tiden att det blev en ny.. min snälla Erik hitta en mobil på blocket, så igår kväll åkte vi te den tjejen och det blev en affär en röd sony eriksson satio =) jag e verkligen jätte nöjd me mobilen...
TACK SÅÅÅ JÄTTE MKT SÖTASTE ERIK FÖR HJÄLPEN <3
efter det åkte vi te ica och handla till tacos som vi gjorde hos mej sen :) blev en lugn kväll framör tv.


Idag har vi bara tatt det lungt.. Erik fixa min dator :) <3.. Nu är jag hemma hos Erik men han e inte här för tillfället men kommer snart :) så jag gör väl inte så mkt har pratat me Madde ett tag och nu ligger jag bara här och slöar och lyssnar på musik :)..

Nu ska jag leka lite mer me min mobil innan Erik kommer ;)

pussar// mika





Kommentarer
Postat av: Madde

Eh skit i dem, gör de du tycker känns bäst. Ingen ska ju styra ditt liv!! Va ett mkt trevligt samtal igår :) puss<3

2010-03-08 @ 12:31:00
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0