klippt mej =)

Hej hej

Hoppas ni haft en bra helg och början på veckan :) ... det har ju vart underbart väder nu i två dagar, nästan så man får lite vårkänslor bara man tänker bort all snö då ;)..

Måndag: hade en rätt så lugn förmiddag, diska och städa lite som vanligt. kl 13 gick jag hem te Nina och så gick vi ner te stan och kika lite i affärer och tog en fika, jätte trevligt. Pete kom och hämta oss i stan lite efter kl 16 sen kl 17 blev jag med bjuden te några kompisar te Nina på thaimat :) på kvällen sen kom Erik <3

Tisdag: Va me Erik te volvo och sen kika vi i lite affärer på förmiddan. sen hade jag tvätten 14-18 och efter det gick jag ner te Lollo och så åkte vi ut te willys och handla, senare på kväll åkte jag hem te Erik <3

Idag: Va vi upp tidigt och åkte iväg me Eriks katt te sjukhuset för kastrering sen åkte vi hem te mej och sov en stund :P.. kl 14 gick jag ner te stan och boka tid för klippning, sen mötte jag Lollo så va me henne hem en sväng innan jag skulle gå och klippa mej vid 17. Nu har jag nästan nyss komme hem, klippningen blev sååå bra jag e super nöjd. va på den nya hårstudion i mic, det va öppningserbjudande så en klippning kosta bara 230 vikket e billigt om man jämför me andra ställen.  jag blev klippt av själva chefen :) han va från sthlm. jätte trevlig och han va jätte duktigt jag kände mej verkligen i goda händer.. så det stället rekomenderar jag absolut han som jag hade hette benjamin om ni ville veta och ha ett proffs ;)..
Som jag sa va det inte så längesen jag kom hem fick stå och vänta ett bra tag nere vid torget på bussen :/.. sen har jag sutte i tel me jessika och pappa en stund nu.
ska packa nu lite grann för imorn åker jag hem te Torrskog, blir att jag åker te Erik ikväll så måste packa nu.

har fortfarande inte hämtat min kamera än så bilder på hur håret blev tar nog ett tag innan jag lägger upp men ska försöka komma ihåg det så fort jag får tebaka kameran :)..

pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv. Ja det är helt underbart!

Ha en härlig lördag!

2010-03-06 @ 14:31:04
URL: http://ronstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0