Måndag 15 Mars

Hejsan =)

Har nästan nyss kommit hem från stan har vart nere och gjort lite ärenden ;) men nu e jag hemma igen och värmer mej lite käk..
va även inne och kolla i lite affärer när jag ändå va nere i stan (titta men inte röra) har ju kommit in massa vårnyheter och man bli ju alldeles sjuk typ vill verkligen ha mej nått nytt snart men kan nån ge mej pengar då hihi snälla :P..  vill ha en jeansjacka te våren sen massa annat hehe..

Efter jag har käkat så ska jag sätta mej och knåpra lite på mitt personliga brev, ska nämligen på en intervju nästa måndag :/ nervös jaaaa usch men det går nog säkert bra bara man hittar rätt inne på karolinen oxå hehe det e ju ganska stort :P..

Anna Bergendahl vann ju melodifestivalen jag satt faktiskt inte och kolla själv men man har ju hört och jag tycker absolut att det va rätt låt som vann tycker hon e jätte bra, har en speciell röst och låten e bra :)


 
tycker ni det va rätt låt som vann? tror ni hon kommer ha nån chans i oslo??

maten kallar :P..

ni får ha en fortsätt bra måndag =)
puss// mika

Kommentarer
Postat av: Em

ANNA suger hästballe:P klarar hon sig bra i oslo blir jaag grymt impad för jag tycker verkligen inte den låten va bra.. salem och eric var mkt bättre :P och det tyckte ju internationella juryn också :P

2010-03-19 @ 14:49:43
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0