Musli =)

Go morgon :)

Torsdag idag ÄNTLIGEN för idag kommer ju MADDE hit =D har saknat min kompis mkt och jag hoppas att denna dagen/kvällen kommer bli super bra (håller tummarna) ;)...

Jag gick upp strax före 10 typ sen dess har jag sutte i tel :/ att det alltid ska va nått men men så e det, allt kan inte va bra jämt..  Nu sitter jag och får i mej lite frukost blev en skål me musli och fil idag =) MUMMA om ni frågar mej hihi sen ska jag väl börja och röjja lite här, måste ta disken sen måste resterande av tvätten vikas och läggas in oxå :) sen kan Madde och Tommy komma hehe men de kommer inte förrän typ halv 5 idag så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på fram tills de men det kanske får bli en promenix i det ikke vackra vädret men ändå det kan va skönt att få komma ut och röra på sej lite...

Asså jag e såå grymt sugen på att åka nån stans, helst utomlands förståss till värmen men jag kan även tänka mej att bara dra nån annan stans och hitta på nått inom sverige.. är bara så sjukt trött på att sitta här hemma och typ inte göra nått längre.. 

 el 
 el
 =) utomlands, fjällen eller sthlm :P.. VILL VILL VILL

puss//mika

Kommentarer
Postat av: Kia

Härliga bilder :)

2010-03-27 @ 12:17:10
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0