onsdag 10.03.17

Hej =)

vad tycker ni om min nya bakgrund?? våren e ju på väg nu så jag tyckte det passa bättre me blommer än snöflinger som bakgrund =)...

idag har jag vart lite här och där nu på morronen :P.. sov hemma hos <3 inatt fast han jobba ju.. han kom hem typ 9 i morse kanske och då gick jag ut och te karolinen och mötte upp Lollo, så va inne där och kika lite om vi kunde hitta vart jag ska gå på måndag när jag ska dit på intervju men det va ju inte det lättaste för det första fans de inte där utan de skulle bara hyra en lokal som de ska va i just då, men han gubben i reception sa att det skulle stå tydligt skyltat på måndag vart det ska va och så det löser sej väl då :)..
sen va jag in te stan och kika lite, gick in på Åhlens och kolla, jag e sugen på en ny bikini faktiskt men jag vet inte varför jag skulle köpa en nu egentligen för det e ju inte planerat att man ska åka nån stans än hehe sen e det ju ett bra tag kvar tills sommarn.. 
innan jag gick hem va jag in på bibblan och lästa dalslänningen ;) hehe sen tänkte jag sätta mej vid en dator där men då hade det blitt nån fel med det tekniska så det funka inte så då knalla jag hem.. har gjort mej lite mat nu sen vet jag inte vad jag ska hitta på men det ger sej :P.. 

Midsommar i torrskog =) 
längtar verkligen efter sommarn nu är såå trött på denna äckliga snön..

Pussar// mika
 


Kommentarer
Postat av: Em

haha vet du? jag kikar in på din blogg lite hela tiden och nu när du bytt bakgrund så blir jag asglad :D ge mig vår :D

2010-03-19 @ 14:52:01
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0