Tänker :/

Hej hej

Nu har jag komme upp te Karlstad igen efter att jag vart hemma i skogen ett par dagar :).. åkte hem i torsdags, Mamma mötte upp mej i Årjäng och sen åkte vi te lennartsfors där jag prova tärnklänningen som morbrors fru har sytt upp :) jätte söt, blir nog jätte bra när allt e klart :D..
Igår så va jag te Mormor o Morfar och hälsa på sen va jag te bengtsfors på middan då jag mötte upp mor och syrran där så vi va te banken och sen handla vi käk innan det vi åkte hem..  va inge kul att köra bil på de vägarna fyy fasen va halkigt och den jäkla bilen :/ bakänden sladda för minsta lilla..
På kvällen tog vi det bara lungt, kolla på luftslottet som sprängdes äntligen :P..



Imorse 10.15 åkte jag me bussen från Årjäng, Pappa körde upp mej dit. Va i karlstad lite före Tolv och nu sen dess har jag väl inte gjort så mkt, sutte i tel och så va jag ute på en liten promenad i solen. kanske skulle laga te sej nån mat snart.
kvällen e inte planerad mer än att jag vet att jag ska va me Erik <3

det e riktigt mkt nu som snurrar i mitt huvve :( vet inte om jag ska skratta eller gråta.. vissa stunder känns allt sååå himla bra och andra stunder känns allt så himla jobbigt, det e självklart jobb jag pratar om och norge..  orkar INTE !!!



Kommentarer
Postat av: Em

ring mig om du behöver prata gumman :)

2010-03-06 @ 15:41:21
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Sanna

bra film!

2010-03-06 @ 17:15:24
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0