100508 Lördag

Good morning

Nu e helgen redan här, det e sjukt va fort det går men jag e lite glad att veckan e över ändå för det har inte vart den bästa veckan precis, visst jag fyllde år men jag har knappt vart ute och knappt träffat nån sen blev det ju inge jobb denna veckan :/ hoppas nästa vecka blir betydligt mkt bättre..

Igår fick jag i alla fall tummen ur och åkte te SATS och träna =D hade ju en gratis provomgång som jag inte hade nyttjat så igår gjorde jag det ;) det blev 30min på löpbandet sen blev det mage, rygg och ben och till sist 20min på tramp maskinen =) blev riktigt goo och svett så va mkt nöjd me min insats och nu har man ju fått upp suget för att träna så det får nog bli te veckan igen fast då får det bli friskis =)...
Annars igår så tog jag det rätt lungt, vikte tvätten och la in den sen diska jag, va ute och sortera soper och lite så =)

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt, det va ju meningen att man skulle åkt hem te torrskog idag men jag vet inte hur det blir med det jag tror inte det i alla fall.. men då förhoppningsvis imorgon =) har lite paket som väntar hemma tror jag hihi :P.. sen ska väl tärnklänningen va klar hoppas jag.. det ger sej under dagen i dag vad som händer..

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0