2010.05.20

Go morron alla bloggläsare =)

Torsdag e det idag och helgen närmar sej mer o mer hehe =D Idag har jag lite att pyssla med oxå, jag ska jobba idag igen på kasernhöjden och sen vid 17.30 ska jag till ett annat jobb och kika.. det va nån som nappa på alla de jobben jag sökte i måndags faktiskt =) men det e ingen jobbintrevju utan jag ska bara dit och kika och få lite information o se hur de jobbar mm det kommer nog att bli intressant..

Det e underbart sommaväder idag igen =D hoppas att det håller i sej hela dan men det känns inte så :/ håller tummarna ;)

imorn åker jag hem te skogen och hjälper te me det sista inför bröllopet på lördag :) prata me syrran igår och hon va lite smått hysteriskt, tror nervositetet har kommit te henne nu hehe :P..

ska käka upp min frukost nu sen blir det att göra sig i ordning, ska va i tid idag för igår blev ja lite sen för de jäkla bussarna :/..

Pussar//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0