Arbetsförmedlingen

Go morgon =)

Har vart uppe i lite mer än en timme redan och snart ska jag sätta mej på cykeln och cykla ner te stan, ska nämligen te Arbetsförmedlingen så ska de få skriva under mina försäkringspapper så jag kan skicka in dem idag så jag får ut några pengar =) sen har jag lite andra ärenden i stan oxå.. ska gå in på make up store och se om de har nått fint smink och att de kanske kan hjälpa mej lite så jag vet hur jag ska sminka mej te bröllopet ;) sen måste hårfärg inhandlas oxå så ger det sej när Emelie har tid och kan färga mitt hår =) kl 14 slutar hjärtat och då kommer han hit <3 så eftermiddan blir nog bara lugn..

ne nu ska jag ta på mej skorna och kila ut =)

ni får ha en jätte fin dag
pussar// mika

Bjuder på en fin låt =) denna filmen förreste ska jag och Lollo gå på nästa vecka ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0