cykel tur

Hejsan

Nu e jag hemma från jobbet =) det gick jätte bra idag va riktigt mkt folk och jag sprang och plocka o torka bord som en dåre hehe så tiden gick väldigt fort Milos va imponerad =D själv på ca 70 gäster under två timmar lite svettigt men roligt ;) 
Åkte hemifrån redan vid tio i morse, tog cykeln för det har ju vart underbart väder =) åkte te rusta o kika först sen satte jag mej på en mur typ utanför tingvalla hallarna och sola i typ 40 min innan jag drog te jobbet UNDERBART fast när det e sånt här fint väder vill man gärna va hemma på landet så man kan ligga ute på gräsmattan i bara bikini :)
regna lite grann nu när jag cykla hem men det gjorde inte så mkt hehe det va ju fortfarande varmt liksom :P..

Nu ska jag ta det lite lungt e ganska slut, skulle behöva ta tag i disken och dammsugarn innan jag drar ner te stan igen för att besöka JRM 17.30 men just nu orkar ja inte...


vill lägga mig i solen och bara steka :P denna oljan e faktiskt riktigt god att ha på sej när man solar och man blir riktigt fort brun ;)

puss//mika


Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh öland!!! :D

2010-05-20 @ 18:24:44
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0