födelsedags present <3

Hej hej

Denna helgen har vart helt underbar =)

I lördags när Hjärtat hade vaknat så ringde han och sa att jag skulle göra mig i ordning för att åka nånstans, ha lite finare kläder och sen ta med ett ombyte, hade inte den blekaste aning om vart vi skulle nån stans.. vi åkte och vi åkte och vi hamna i Göteborg hehe =) Bodde på Gothia Towers Hotel <3 när vi kom dit, la vi in grejjerna på rummet gjorde oss i ordning lite sen käka vi 2-rätters längts upp i hotellet på skybar Heaven23 som det så fint hette =) jätte fint och jäklar vikken utsikt och maten va jätte god.. Efter maten tog vi en promenad i stan =) va vid hotellet igen ca kl 00 och då la vi oss me en gång <3 jag somna rätt fort som vanligt va underbart goo säng måste jag säga hehe dagen därpå va vi uppe ganska tidigt och duscha och gjorde oss i ordning och sen käka vi en god hotellfrukost :) sen utcehckning kl 11 då gick vi en tur i stan och kika i lite affärer innan Liseberg öppna kl 12. va på liseberg till kl 16 typ, åkte jätte mkt va ju inte så långa köer så det va skönt =) hade jätte kul och mysigt hela dagen <3 stanna en gång på vägen hem, Erik fick me sej en dator hem =) sen väl hemma i karlstad igen så käka vi på en malaysisk resturang här på norrstrand jätte gott och jag blev så himla mätt.. sen släppte Erik av mej här och han va tvungen att jobba natten stackarn..

detta va asså min present från hjärtat <3 han är såååå snäll =)


här bodde vi <3


utsikt från där vi satt o käka på kvällen =) syns kanske inte så jätte bra men det va så himla fint jäkligt högt man såg ju hela göteborg..


min efterrätt =) päronsorbe o kräm med mjölkschoklad stång


vårat rum =)

va dålig på att ta kort så det blev inte så mkt bilder men men hehe..

Pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Em

naaw va underbart det lät :) vilken bra present :) det där gjorde han bra :D vilken romantiker ;)

2010-05-17 @ 13:00:11
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0