Fredag 28/5-10

Halli hallå och god morgon =D

Underbar morgon vi har eller hur? vädret e helt underbart så jag måste snart ge mej ut, idag har jag inget jobb inplanerat och jag e väldigt sugen på att dra ner te stan och kika lite men det hade ju vart så mkt trevligare om nån följde med en, så vi får väl se antingen går jag själv eller så får jag väl försöka ragga upp nån som vill me hehe..  Nu ska jag ialla fall göra mej lite frukost sen får det bli en dusch innan jag drar ner..
man vill ju hemhem när det e sånt här väder men men nu e jag här och det får gå bra, Karlstad e ju fint gämfört me andra städer absolut ;)

Jag lyckades sälja dubbelt så mkt igår på JRM än förra gången =) så jag va nöjd me dagen men på Måndag hoppas jag på ännu mer hehe :P..

Ut i solen me er nu =D

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0