Jobb på jobb

Hej hej

har vart på Kasernhöjden idag och jobbat ett par timmar =) va mkt folk så till och med maten tog slut hehe helt galet men det e kul när det finns nått att göra hela tiden ;).. nu e jag hemma en sväng och sen kl17 ska jag ner te JRM och jobba till 21 =D så idag e det full rulle hihi skoj skoj..

Hjärtat kom hit igår kväll <3 mys :) han hann åka till jobbet innan jag kom hem så nu får jag inte se han förrän ikväll...
Nu ska jag ta tag i disken innan jag cyklar ner te stan igen, annars blir det nog bara att ta det lungt tills jag börjar =) jag hoppas att jag lyckas sälja lite mer idag =D money money money :P..



Väder e helt fantastiskt idag oxå måste jag ju säga hehe så jag cykla faktiskt till jobbet idag och det får nog bli cykeln ner sen oxå =) I <3 SOMMAR

pussar//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0