Jobb ;)

Go morgon =)

När man pratar om trollen måste jag börja säga hehe för igår sa jag ju att det såg dött ut me jobb på kasernhöjden och efter jag hade skrivit det så kommer det ett sms från Milos och han vill att jag ska jobba =) hihi så idag ska jag alltså dit o jobba några timmar SKÖNT (undra vad det e för mat idag) efter jag har jobba så ska jag in te stan och köpa mej örhängente bröllopet sen ska jag hem te Lollo och då blir det en tur ut te willys och storhandla =D ska bli gött o fylla kylskåpet igen det har stått tomt länge nu hehe :P..

så jag har lite att pyssla med idag :) sen e det ju underbart väder ute, hoppas det e så här fint som det e nu hela dagen =)..


 Ännu en låt som har satt sej på huvve hehe men det e fakiskt riktigt bra eller vad säger ni??

puss//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0