Möhippa

Hej hej

Nu e jag hemma i Karlstad efter ha vart i Göteborg på en super bra och roligt möhippa =D som ni kanske vet så ska ju syrran gifta sej om 3 veckor =) så det va henne vi va ute me :P.. 

jag åkte ner te Göteborg på fredag kväll, väl nere i gbg så åkte jag ut te frölunda där jag träffa Elin =) va hemma hos en kompis te henne käka lite kex och ost men va inte där så jätte länge utan fick skjuts hem te Elin och Fredriks lägenhet sen i Angered där jag sov över :) kl 7 på möra va man redan uppe och börja göra sej i ordning och käka frukost sen på buss och spårvagn hem te syrran där jag träffa Johanna och Linnea som redan va på plats och lite senare kom Mamma, Camilla, Annette, Karin och Kristin. och då storma vi lägenheten och ni skulle sett syrrans min hehe :P helt nyvaken.. så himla roligt så då blev det skålning i campange och sen klädde vi ut na i fin fina kläder ;). Kl 11 åkte vi ut te majjorna där vi va te en skivstudio och syrran fick spela in en låt =) tog väl ca en timme sen åkte vi in te stan igen där linda fick uträtta lte uppdrag som att klippa kalsong tvätt lappar hehe :P och så luncha vi självklart.. när kl blev 14.30 begav vi oss ut te Gökboet där 5-kampen vänta.. och det va nog nått av det roligaste jag har gjort hehe.. det va sumobrottning, kudd krig på stock, rockringsjakt, ridning på mekanisk tjur och laserdom =D så mkt som jag skratta under de timmarna har jag nog inte gjort på länge hehe och vi va ju uppdelade i lag och självklart vann mitt lag och jag va tredje bästa i laserdom =) sen va det dusch och bastu och vidare in te stan för middag på restaurang Babar =) jätte god tre rätters, så där satt vi ett bra tag när kl närma sej halv 12 va alla sjukt trötta och sletna efter dagen så det blev faktiskt ingen vidare utgång utan vi drog hem te Syrran..
sjukt lyckad kväll och jag e sååå nöjd att det gick såå bra efter allt som man planerat :)



Det va bara jag som sov kvar hemma hos syrran resten åkte hem eller sov hos nån annan, så idag va vi uppe vid 10 kanske sen kl 11 begav vi oss ner te stan och jag fick mej tåg biljett hem sen hann vi kika lite i affärer och så va jag i karlstad ungefär kl 5 =)...

Nu e jag hemma, försöker fixa en grej men det e ganska svårt så får nog be om hjälp hehe :P.. annars e jag väldigt trött och har typ ont i hela kroppen hoppas på massage lite senare hihi :P..

Pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Elin

Himla kul att ha dig här. Synd att det blev så kort bara! :) Verkar som om ni hade det rätt kul ändå! ;)

2010-05-03 @ 17:12:39
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0