Onsdag 26/5-10

God förmiddag =)

Igår va det en halft spänande dag hehe :P.. jag va ju hemma på förmiddan och städa, diska och grejja och sen när kl va 16 så åkte jag ner te stan och va me käk te Erik på jobbet sen kl 17 va jag te JRM trodde jag skulle få mer information och se hur de jobba men jag fick sätta igång nästan me en gång satt bredvid en först och lyssna lite sen fick jag börja sälja själv :P.. vi sitter alltså i ett rum typ 20 pers och ringer folk och försöker sälja olika produkter hehe igår fick jag sälja från Mr Music haha fattar inte att folk går me på o köper de men en del gjorde men det va inte många, jag fick inte ihop allt för mkt pengar men jag tyckte jag gjorde bra ifrån mej för att vara första gången, jag vet att jag har sagt att det e ett jäkla skit jobb och det e de väl oxå men jag ska testa några gånger till så farligt va det inte som jag trodde, ska dit på torsdag igen..  så där va jag igår te kl 21 sen åkte jag hem ..

Idag står det inget jobb på schemat men jag ska på en intervju senare idag =) på Royal Bleu, ett servitris jobb 50% så man får hålla tummarna :) så nu på förmiddan blir det bara att ta det lungt ska snart göra iordning lite frukost sen får vi se vad jag hittar på måste ner te bibblan innan jag drar på intervjuen i alla fall och skriva ut CV..



Puss// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0