slapp dag :P

Hellu

Idag vakna jag inte förrän kl va 11 oops hehe en dag på liseberg tar ganska hårt me andra ord hehe :P.. kl 13 ringde Lollo och då va hon snart klar på jobbet så jag gjorde mej i ordning och drog ner te stan, va först in te arbetsförmedlingen och Lollo prata lite me dem om A-kassa sen efter det så gick vi te Hemköp och handla lite sen åkte vi hem te Louise och gjorde köttfärssås o spagetti =) blev ju succé haha efter maten blev det bara slapp i soffan framför ett par avsnitt av vänner och lite that´s 7 show =D kl 16.15 drog jag mej hemmåt och jag va helt säker på att jag skulle parvla mig iväg och träna men jag blev så trött när jag kom hem så tog mig en tupplur i soffan :) så det har inte blitt så mkt gjort, har i alla fall orkat diskat och plockat undan lite o imorn ska jag tvätta..

SNART är det syrrans bröllop redan nu te lördan faktiskt det e sjukt va fort det har gått och jag har lite smått panik att klänningen och håret sitter och blir som jag vill sen e jag ganska nervös för va det ska bli för väder, jag ber te GUD att det e över 20 grader varmt och sol annars kommer ju jag halvt frysa ihjäl hehe, men det ska oxå bli väldigt roligt o träffa alla och sen festen på kvällen i ladan kommer nog bli grymt rolig =D 

Nu ska jag nog rota lite i skåpen o u kylskåpet och se om jag kan hitta nått att käka, börjar bli lite små hungrig
igen..

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0