Tvättar!!

Hejsan =)

allt bra med er??

Idag e det underbart väder ute =) men jag har faktiskt inte vart ute än men solen lyser och det ser ut att va riktigt varmt så så fort jag e klar me tvätten får det bli en promenix i solen :)  Nu på förmiddan har jag alltså och håller på fortfarande me tvätten men det va inte så jätte mkt tvätt idag så e snart klar skönt de hihi sen har jag fått tummen ur och sökt ett antal jobb vet inte hur många men säkert 7-8 st så vi får väl se om det e nån som nappar ;).. Är ganska så trött på att gå hemma nu och jag behöver verkligen pengar visst nu ska jag jobba sommaren på scorett men sen då ??? så det e väl på tiden att jag tar tag i det har ju oxå sökt lite kurser på uni sen ska jag så småningom skicka in ansökan te komvux om att få läsa Engelska B. så nu e det ju lite på G i alla fall känns bra =D jobb på kasernhöjden nu ser dött ut :( han har ju inte hört av sej va ca 2 vecker sen jag jobba där nu :/ .. alla har vi upp och nergångar ibland.

Nu ska jag snart ner och slänga in den sista tvätten i torktummlarn sen får jag se om jag kanske gör mej lite lunch eller om jag ska vänta me det och gå ut och gå före hmm.. ja jag får se hihi..

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0