vill ha sommar o värme NU!!

Hej =)

har vart hemma i Torrskog några dagar :) åkte me bussen te Årjäng i söndags förmiddag och så kom Mamma och hämta mej där så åkte vi direkt hem te Birgitta och jag prova klänningen för sista gången nu innan bröllopet =) satt mkt bättre nu, så det blir nog bra hihi..  va inte där så länge utan åkte hem och käka och sen åkte vi ut te skogsby där Pappa va.. Jag måla blomlåder, mamma dammsuga och pappa bygde på baren =) det e nästan klart allt nu där inför bröllopet bara lite små pill kvar ;)..  va där några timmar, på kvällen kom mormor och morfar hem =) fira mej så vi åt smörgås tårta och tårta mums mums..

Igår va jag hemma hos mormor och morfar hela dan, morfar kom och väkte mej halv nio på möra.. blev livrädd när det brja plinga på dörren och banka på möra jagva ju helt själv hemma.. en ren missuppfattning från morfars sida så det va ju bara att kliva upp och följa me hem te dem.. jag fick köra hans bil oxå och herre gud viket vrak te bil men det gick att ta sej fram men det va knappt, fick ta i me våld för att få i växlarna hehe..  idag fick jag sova ut i alla fall =) sen kom pappa hem vid halv 13 och då körde han mej upp te Årjäng te frizett. så nu har jag gjort en provuppsättning i håret som jag ska ha på bröllopet, det blir e knut uppe på huvve hehe.. kände mej som viktoria haha så elegant blev jag :P.. lite annurlunda men tror det kommer bli bra när smink och klänning kommer till =)
15.30 åkte jag me bussen upp te karlstad så va framme kl 17 typ..  har packat upp och diskat nu óch resten av kvällen blir nog lugn..

ni kanske håller me mej ang min rubrik ??? det e fint ute men det e ju fasen ingen värme.. jag har gått me underställs tröja hela dan idag hehe :P.. jag kanske e frösen men det e ju för fasiken maj och det e inte mer än 10-11 grader :/ jag hoppas innerligt att värmen kommer SNART så man slipper frysa arslet av sej på bröllopet..

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0