12 november 2010

Morning =)


idag vakna jag upp av att det kom en gubbe hit som kolla på väggen som ska rivas hehe :P.. snart drar det igång men det verkar va ett jäkla jobb för väggen som ska rivas e tjock och blocken kommer väga ca 300kg var och det blir krångel att få ut dem om det måste va en hiss utanför fönstret eller om man ska försöka få ner dem i hissen i trapphuset :/ men det löser sig, det e ju inte direkt mitt problem jag blir mest fundersam över vart vi ska ta vägen när de ska börja me detta och katterna vart ska de va :/ de kommer ju bli livrädda om de e här när de börjar riva, de e ju näst in till livrädda när jag sätter igång damsugarn hehe.. det e väl inget bestämt datum än när de ska börja men snart hoppas jag väl om det blir till veckan vet jag inte..

Fredag idag i alla fall och vädret man vakna upp till va ju inte det bästa =( grått och milt och så har det väl regnat för all snö e typ borta =( så himla trist har verkligen ingen lust att gå ut idag men jag måste nog åka o handla lite käk senare... jag har sutte och läst nu en del till seminariet som e på torsdag, vill va lite bättre förberedd nu än va jag va sist gång då jag satt och läste precis dan innan :/.. det e ju inte så långt kvar till 8 dec och då har vi tenta så man måste nog försöka plugga o läsa lite. det går så himla fort men på ett sätt e det skönt för då har man snart lite julledigt och får åka hem =D och julen längtar man ju efter jätte mycket <3

ska återgå till mitt läsande nu

just det den 24 kommer Lollo hit =D blir en heldag tillsammans ska bli jätte kul då jag inte har träffat henne sen hon flytta från karlstad.


//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0